flawwerh

Alla inlägg under februari 2012

Av hannah gustafsson - 22 februari 2012 20:17

jag var i skolan igen och det är onsdag. det speciella idag var att vi hade gympa(ni fattar väl). men annars var det väl inget speciellt i skolan idag. men efter skolan gick tezz, jag och rebecca till mcdonals och sedan till stan. jag hade inga pengar(för jag är pank). men tezz och rebecca shoppade lite. jag fick låna lite pengar av tezz på mcdonals.när vi kom hem fick rebbecca va 10 minuter till, men tezz och jag tyckte att det inte va lönt, så vi gick hem till tezz och bade i hennes 2-badkar. efter en timme gick jag hem(kl var 20.00) nu sitter jag på sängen och skriver med er och ska logga in på fb(facebook).puss o ch kram\hannah gustafsson<3


                             här är bara en liten bild:

                                  

                            hej då syns=)

Av hannah gustafsson - 20 februari 2012 07:35

I lördas var jag i Växsjö med Rebecca och hennes föreldrar. Rebecca och jag gick ensamma och shoppade. Det var roligt. jag köpte:

*En bh, som man ska ha under genomskinliga tröjor,(en slags bh)

*En turkos tröja med knut vi kragen

*USA sneekers

*och ett par blommiga, lite genomskinliga trosor med spets runt om.

bilder ifrån växsjö(när jag och Becca shoppar):

       syns bye<3

Av hannah gustafsson - 12 februari 2012 08:51

Igår var jag på fest hos ebba och tezz(vi va hos ebba, men det var ebba och tezz som hade hand om festen). det var jätte roligt. det var sandra, rebecca, jag och elsa som kom. Dom hade bjudit sajra också, men hon skulle på enn annan fest så hon kunde inte. det var synd att sajra inte kunde komma tycker jag. du är en bra kompis sajra<3=)

på festen "lekte" vi lekar typ. ( inte kurigömma, men vi körde typ som "sanning, konka/present" m.m det var jätte roligt!!=)

Av hannah gustafsson - 12 februari 2012 08:41

Igår hade pappa och jag en "pappa och hannah-dag"!!! det var mysigt att bara va med lilla pappsen!!<3 love you dad!!<3

först åkte vi till kettilsås och åkte skidor i 3 och en halvtimme, det var inte bra backar för det var isit på många ställen så man gled och om man gled för mycket så ramlade man. sedan åkte pappa och jag till willys och handlade lite, det var roligt(jag gillar att gå i affärer, ALLA affärer!!). Efter det var det bara en sak kvar, MAT!! vi åkte till sibylla och åt, det var jätte, jätte gott. jag hade jätte ont i magen. sedan var pappa och hannah-dagen slut. jag har kommit på att jag nog är ett pappa-barn!!<3

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards