flawwerh

Alla inlägg under maj 2013

Av hannah gustafsson - 26 maj 2013 21:35

Idag är det mors dag! :D Jag bakade tårta till mamma och hon blev superglad och jag hinner inte med att skriva ett jätte långt innlägg nu så här kommer i alla fall bild på tårtan ;)

 

 

Jag blev nöjd med den eftersom jag inte fick någon hjälp över huvutaget ;D 

Men ha det bra alla mammor o alla ni andra <3 

 

Av hannah gustafsson - 2 maj 2013 20:38

Jag sa ju att jag snart, troligtvis skulle göra ett till inlägg... så här är det   

 

Jag kan ju börja med att fråga om:

- Vad ska jag göra för videos (om ni vill att jag ska göra videos)?? 

- Hur ska inläggen vara och vad ska dem handla om??

- Ska jag ha tävlingar??

- Vad ska jag ha omröstning om??

- ÖVRIGT??

 

DET SKULLE VARA JÄTTE BRA OM NI KOMENTERADE, SÅ ATT JAG VET VAD OCH HUR JAG SKA GÖRA INOM BLOGGEN   OCH NI KAN JU KOMENTARA HUR NI TYCKER ATT MIN T.EX TOPHEADER ELLER DESAINERN PÅ BLOGGEN SKA VARA...   

 

Sen tänkte jag fortsätta med hur dagen har varit... och... den var bra tills... en typ kvinna gick och iaktog mig och Ida när vi orgenterade i skogen   ... men det visade sig vara en dagisfröken som hade klätt ut sig till en hawaiflicka i tärnglitter!   ...Det får jag nog tänka över om det värkligen var sant (...men det var det!) Men jag gick i alla fall färdigt hela skoldan och det känndes som fredag när jag cyklade hem... men det är ju bara TORSDAG!... men imorgon är det FREDAAAG!!!   Yeey...............................!!!!!!!!!!!!!!
!!   

 

JAHOPP, DÅ ÄR DET SOM SAGT FREDAG IMON OCH JAG SER FRAM EMOT EN TREVLIG HELG ! :D

OCH NU KOMMER VI TILL ÖGONBLICKET DÅ DEN FIIINA BILDEN KOMMER FRAM... (IT'S THE MOMENT WHEN I'M JOKING! :b) 

 

BUT HAVE A VERY NICE NIGHT AND... JEPP, HARE GÖTT! :D 

 

 

 

 

 

 

Av hannah gustafsson - 2 maj 2013 18:19

Haha, jaa... nu är Piff ute i "hagen" igen och han verkar ha det kul (tvärt emot vad jag har). 

Han är så 7:kt gullig när han får komma ut, jag tror han gillar det   

 

 

Det kommer nog något till inlägg snart, men jag ville så gärna visa min lilla bäbis :DD
 

 

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards