flawwerh

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Stan med mamma :)

Av hannah gustafsson - 2 juli 2013 14:16

Igår var jag, mamma och Rebecca på Elgiganten och Netto. På Elgiganten så köpte jag en laddare och på Netto köpe jag tuggumi (jag lägger inte upp någon bild på toggumipaketet). 

 

Sen idag så åkte mamma och jag ner till torget och kollade på lite längre shorts till mamma och en långklänning till mig, vi hittade inte något av det, men vi hittade en collagejacka till mig som jag bara älskar! 

Eftersom vi inte hittade det vi egentligen skulle ha så gick vi in på gallerian och där köpte mamma ett par jeans (som hon egentligen inte häller skulle ha, men hon köpte dem ändå) på Kapphal, sedan gick vi in på Gina tricot som också finns inne på gallerian och där hittade jag en långklänning som jag tycker är jätte jätte fin <3 

 

  Namn: Hama mobil-laddare

                       Kostnad: 199 kr

 

  Namn: Urban diva- Collagejacka

                                                                  Kostnad: 150 kr

                                                   

 

Namn: Kendra dress- långklänning

Kostnad: 199 kr

 

Mamma köpte jordgubbar, persikor och citroner också, men det är ju inte jätteintressant ;) 

                                                                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannah gustafsson - 19 juli 2013 15:35


Än så länge har jag inte gjort så mycket... men ikväll så blire bio...YEEEEY!!!  Jag och syrran ska kolla på Håkan Hellströms film "Känn ingen sorg" som är baserad på Håkan Hellströms text och musik ... och eftersom vi kommer att få höra många av h...

Av hannah gustafsson - 15 juli 2013 12:58

Jag kom hem från Kalmar och Öland i förrgår kväll. Vi har haft 8 fantastiska dagar i Kalmar och framför allt på Öland! Det har varit otroligt mysigt och roligt! Jag saknar ungdomsgruppen sååååå mycket!!! -Jag hoppas vi ses nästa sommar-  Jag sa ju ...

Av hannah gustafsson - 1 juli 2013 12:08

I förrgår så var jag i Jönköping. Jag hade tänkt att jag skulle köpa "Antonius lådinsats" på Ikea men när vi kom dit så hittade vi en avdelning med olika slags lådor så jag letade runt på HELA avdelningen men fann inte det jag sökte. Jag frågade en s...

Av hannah gustafsson - 25 juni 2013 18:23

         Nu var det jättet länge sen jag var med Elsa så nu tyckte vi det var dags att träffas igen    Som ni ser så har jag färgat håret brunt med några blåa slingor. Elsa och jag har haft det väldigt trevligt idag än så länge... hehe ;) &...

Av hannah gustafsson - 26 maj 2013 21:35


Idag är det mors dag! :D Jag bakade tårta till mamma och hon blev superglad och jag hinner inte med att skriva ett jätte långt innlägg nu så här kommer i alla fall bild på tårtan ;)     Jag blev nöjd med den eftersom jag inte fick någon hjälp...

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards