flawwerh

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av hannah gustafsson - 15 juli 2013 12:58

Jag kom hem från Kalmar och Öland i förrgår kväll. Vi har haft 8 fantastiska dagar i Kalmar och framför allt på Öland! Det har varit otroligt mysigt och roligt! Jag saknar ungdomsgruppen sååååå mycket!!! -Jag hoppas vi ses nästa sommar- 

Jag sa ju att jag skulle lägga upp en packnings-video innan jag åkte, jag gjorde videon men jag glömmde att ladda upp den... :/ men i alla fall....

 

Här kommer bilder och text på vad jag köpte i Kalmar och på Öland:

 

  Ett par söta Hello Kitty-tofflor , 50 kr

 

  6 stycken supersöta Hello Kitty-hårspännen , 29.50 kr

 

    

En mörkblå regnjacka från tretorn , 300 kr

 

  2 stycken tindra-doftljus , 12 kr/st 

 

SEDAN GICK VI IN PÅ CITYGROSS OCH DÄR KÖPTE JAG SMINK FRÅN "NORDICAP OF SWEDEN" FÖR JÄTTE BILLIGA PRISER! <33 .... OCH HÄR KOMMER BILDER OCH TEXT PÅ DET!....

  6 stycken nagellack i olika färger , 10 kr/st!

 

  Ett läppstift med ett litet läppglans som sitter under, 10 kr!

 

  2 stycken läppglans , 10 kr/st!

 

JAG KÖPTE OCKSÅ EN SINGEL-ÖGONSKUGGA FRÅN "NORDICAP OF SWEDEN" FÖR 20 KR, MEN JAG GLÖMMDE ATT TA EN BILD PÅ DEN... MEN DEN VAR I ALLA FALL SILVER-GRÅ! 

 

  Ett superman-linne , 99 kr

 

  En batman- t-shirt , 149 kr

 

 

Det var allt jag hade att komma med... ha det det bra! <33

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards