flawwerh

Alla inlägg under november 2012

Av hannah gustafsson - 4 november 2012 14:07

Nästan hela livet var jobbigt när jag var liten! Jag var handikappad och blev retad i skolan, till och med mina bröder var taskiga mot mig för mitt handikapp ibland. När jag var 8 år så var det en läkare som hette Per som kom på vad som var fel i min kropp! Jag var glad och längtade till operationen som jag skulle göra. Det var en ganska stor operation: Dom skulle operera bort en halv njure. När operationen var utförd så var jag borta från skolan i ca 2 veckor och när jag kom tillbaka så undrade alla vart jag hade varit...

Det blev bättre i skolan med åren, "men sen kom dagen jag inte trodde fanns" , det kom en ny kille till klassen och vissa var ju bara TVUGNA att berätta det DÅLIGA om mig!  Jag började bli lite retad igen men det bättrade på sig, men sen kom den där DUMMA sjukdomen som bara inte får finnas: Alopesia Areata! :/ Jag fällde hår och fick massa tomma fläckar i hårbotten :( Men nu har håret växt ut igen och ingen retar mig vad jag vet :D <3   Tack alla som stött mig genom åren <3         

Av hannah gustafsson - 3 november 2012 18:46

11 bilder på mig! ;)    (jag har inte blogga på länge, därför blir det ett bildspel idag) <3



 

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards