flawwerh

Alla inlägg under december 2012

Av hannah gustafsson - 28 december 2012 16:03

Idag blir det sleepover-kväll med Bezze <3

Jag har ändrat profilbild på facebook idag !

Jag har införskaffat en ILLROSA mössa idag! :) ASSNYGG!!! :Oo


                                     PROFILBILD PÅ FACEBOOK:

I´ts not how many people likes your photos on Facebook that values you, ALL are equal no matter how many people like your photos, you are worth as much for it! <3

Korfattning: Det är inte dina foton på facebook som värdesätter dig, ALLA är lika mycket värdefulla! <3

 

Av hannah gustafsson - 27 december 2012 21:00

Idag var det typ AWESOME!  Jag, mamma och pappa var och shoppade och mina 2 storebrosor var och skatade i Växsjö därt shoppingcentret ligger! Jag hade tänkt att jag skulle betala ALLA mina kläder och så MEN det blev in te så... Av mamma och pappa fick jag: 2 taita par byxor(gröna och mörkblå), en grå och grön tröja och en blå keps! :D 

Själv köpte jag: En grå mjukiströja med nitar på axlarna, en svart tröja med en speciel ASSNYGG spets på ryggen och en ASBRA mascara! 


                                                      BILDER PÅ KLÄDERNA OSV...: 

 

BYXERNA (GRÖN OCH MÖRKBLÅA JEANS) 

 

MJUKISTRÖJA/KJOCKTRÖJA MED NITAR PÅ AXLARNA

 

GRÖN OCH GRÅ TRÖJA...

 

SVART TRÖJA MED AWESOME SPETS PÅ RYGGEN!

 

KEPS OCH MASCARAN...


  ...OCH SÅ LILLA JAAG! XD 


                                              AS TRÖTT NU... HOPPAS NI OXÅ HAFT EN BRA DAG OCH HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG IMORGON OXÅ <3  PUSS OCH HEJ <33

Av hannah gustafsson - 24 december 2012 21:11

Nu är det äntligen JULAFTON- 2012!!! Jippi...

Här kommer en film med mina julklappar och för pengarna jag fick så ska jag shoppa loss i Växsjö! ;) :D 

Och ni ska veta att hjärtat jag fick av Ida har hon sytt SJÄLV! <3 


  GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! <3    

Jag blev nöjd, blev ni!? ;) 


                                                              GILERÅTTAN:

 


                                         Jag idag: 

 

Av hannah gustafsson - 21 december 2012 23:18

Jahopp, då sitter man här och bloggar med sitt nya hår ;) Nä, men jag var hos frissan som ni kanske fattar! XD   Jag slingade HELA håret i stället för att tona det först... Det blev bra... TYCKER JAG! ;) Så här såg jag ut hos frissan med folie i håret XD 


 


HAHA, VISST SER JAG ROLIG UT...HAHAHAHAHA!!!! :d   xb 


Men sen gick jag på disco med Ida, och det var utklädningsdisco med BARA min skola! Har tyvärr ingen bild på när jag spelar kille och Ida min tjej (på låtsas då, SÅKLART) !!! 


MEN MITT HÅR BLEV I ALLA FALL SÅ HÄR:

 

DET BL3V LITE FÖRENDRING ;) <3  


Idag var det i alla fall lärarspex (När några lärare skämtar o fjantar sig på scenen på min skola) De strippade lite HAHAHA!!! askul var det!!! haha :D De dansade och höll på, men det gjorde det bra! :) <33

Det var avslutning i skolan idag, så vi hade INGA lektioner... CHILL! :b Vi kollade på film OSV... 


MEN DET VAR DET JAG HADE ATT BJUDA PÅ 

// HANNAH GUSTAFSSON <3 B) 

Av hannah gustafsson - 17 december 2012 19:46

Nu typ tråkar jag bara framför TV:n , jag kollar på: "...och så kom Polly" Den är jätte bra! ;) 

Och så sitter jag vid fejan och bloggar såklart! <3

Ni kan få veta min planering på veckan! :D


'                                                           VECKA 51:

MÅNDAG: Va med Ida 


TISDAG: Göra färdigt mitt syslöjdsarbete


ONSDAG: Damma, städa, ryssta sängkläder och dammsuga.... och troligtvis julpynta! 


TORSDAG: Gå till frissan (studio sassa) och gå på DISCO!!! 


FREDAG: Slutar skolan och har en chill dag i skolan och då får vi betygen i ALLA ämnen! SÄNNANDEE :Oo


LÖRDAG: Handla lite grejer inför julen t ex godis m.m


SÖNDAG: Förbereda inför julafton! :D För på måndagen vecka 52 så är det JULAFTON!!!!!!! :DD


     HEHE, LITE FJORTIS BARA! :D Så kan det gå när jag och Ida är! HAHA!!! :D   




Av hannah gustafsson - 10 december 2012 11:12

Håltimma med tjejerna, sedan NO! :)
Ska göra min uppsats :/
Önska mig lycka till! ;) <3<3<3 PUSS<3

Av hannah gustafsson - 9 december 2012 12:10

Jag hann inte blogga igår för jag hade Tvillingkväll (självklart med min tvilling då: Bezze) ... <3
Vi åt choklad från chokladfontänen :D Asgott! Och så åt vi godis och chips och så kollde vi på filmen "Mus i sitt eget hus" ... Asbra!

Av hannah gustafsson - 2 december 2012 10:34

Idag är det första advent! (advent= i väntan på gud)
Jag tände första ljuset, åt lussekatter och åt ganska MYCKET av min stora pepparkaka! Hehe...

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards