flawwerh

Alla inlägg under juli 2012

Av hannah gustafsson - 12 juli 2012 10:19

Hur är mina kompisar egentligen...jo, man ska ju ha kompisar som amn kan lita på! :) och det får vi se o jag har:


  Alexsandra: En snäll och glad tjej som gärna för ut sin lila galenhet:) En som man har roligt med! <3

  Ellen: En tjej som är självgo och tänker på andra, en snäll tjej(har inte kännt henne så länge) :)

  Sajra: En cool och härlig tjej med humor. Hon älskar människor och har en snygg egen stil;)

  Tezz: En med galen humor:D Tänker på miljö, djur, människor= världen. En tjej som man kan lita på! :)


Rebecca: En tjej som är lite osäker men är sig själv när hon är med personer hon litar på. En snäll o go tjej<3

Rose: En bestämd men osäker tjej, en som vill mycket i livet och är riktigt snäll och kramgo av sig;)

Noor: EN bestämd tjej med mycket fördelar och nackdelar. Är riktigt snäll och kramgo hon med! <3

Sonia: vet inte så mycket om henne, men jag vet att hon nog kan vara sig själv (oftast i alla fall) :)

Patty:Hon är glad och snäll. En som kan vara sig själv och har sin underbara snygga stil! ;) <3


har jag glömt någon, om jag har det...så förlåt mig, komentera i sånna fall.

Ja just det=

Elsa: En underbar liten klängig apa med annurlunda riktigt rolig humor! :)



Av hannah gustafsson - 7 juli 2012 10:23




Ja...då är jag nu på den långa ölandsbron! Jippi!!!

sååå fint, sååååååååå högt och såååååååunderbart! :) 

Så nu är vi snart framme till alla affärer och sedan åker vi till den lilla stugan vi ska bo i <3 

ska bli så skönt att sträcka på bena och få kliva ut ur den varma bilen   

Av hannah gustafsson - 7 juli 2012 09:30

Stoppet blir vid orrenäsasjön
som varnligt.
Jaa, härliga orrenäsasjön med en stopplats är detta;)

Av hannah gustafsson - 7 juli 2012 08:12

Nu är jag på väg till öland!
Visst,jag ska bara vara där 3 dar,men jag ÄLSKAR öland!!!
Jag sover i en liten stuga i 2 nätter med: mamma,pappa och min ena bror som är 15 år, min andra bror stanar hemma (17 år) för han sommarjobbar. Men som sagt: öland här kommer jsg! B-)

Av hannah gustafsson - 6 juli 2012 11:32

jaa, jag fick ett tips idag, tack för tipset...jag blir sååå underbart glad över tips. t ex att jag skulle lägga ut vidios när jag t ex berättar och visar vad jag ska ha på mig på t ex fester och sånt. Men jag har faktiskt tänkt lite själv: jag ska lägga ut goda recept jag smakat på, bra böcker, bra filmer som jag såklart kollat på, och mycket, mycket annat;)

så det blir väldigt kul, med mycket vidios, inlägg, bilder och annat;)

men ha en trevlig dag<3 puss o kram eran lilla bloggare :)

 

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards