flawwerh

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av hannah gustafsson - 17 mars 2013 09:39

                                               JAG ÄR HÄR IGEN!  


Jag hade tänkt att lägga ner bloggen ett tag, men jag har kan bara inte radera den och idag slog det mig att börja blogga igen som jag inte gjort på ett tag. Ni kanske minns att mitt internet var jättedåligt, men nu är allt fixat så nu funkar det 24/7 (hela tiden) !   Ni får gjärna fråga, komentera och ge tips på vad jag ska göra för inlägg, vidios eller kanske till och med vad för slags bilder. Nu satsar jag verkligen på bloggen! Och själen till att jag inte bloggat på ett tag: Jag har varit trött, när man går i 7:an som jag så är man inte särskilt van vid så mycket läxor och prov så därför går mycket av min tid till pluggandet och sen vill man ju förstås vara med kompisarna och ha lite fritid. Men NU satsar jag verkligen på det här (och pluggandet). 


Ha det bra så kanske det dyker upp en vidio lite senare under dagen ;) <33

 


Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards