flawwerh

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av hannah gustafsson - 13 maj 2012 19:13

hej bloggen

förlåt, men jag har hållt inne en hemlighet för er som jag egentligen skulle berättat för änge sen. men hemligheten är att jag fick en sjukdom för ca ett år sedan. jag har alopesia  . det är en sjukdom som gör att man tappar hår. jag har ju lagt upp bilder på mig, men på dom bilderna har jag haft hår, men jag har lagt över hår (täckt över) så att det inte ska synas (det är jätte fult). men i ska få se en bild på en utav mina fläckar (jag har jätte många fläckar).  



visst är det hämskt. det är jätte jobbigt också. men jag kanske ska få en sån dära riktig peruk! =) men det är nåt man måste ha kommit över!!


jag ska visa en bild nu på den peruken jag kanske ska få(vill ha):


  håret på tjejen, inte tjejen, utan håret. det är en fin peruk tycker jag. men jag är inte säker på att jag ska köpa just den, jag kanske ska köpa en annan!! =)


<3                                     =)                             =(                                           puzz              


Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards