flawwerh

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av hannah gustafsson - 9 juni 2012 16:27

hej, jag har en sak att berätta om idag: jag kommer ibland att skriva om dagen som varit dagen innan jag skriver eftersom jag kanske lixom inte hinner skriva på kvällarna eller så, men ni får ju veta vad som händer i alla fall:


så igår sov jag över med beccisen(& jag)- som betyder att jag vaknade upp hemma hos henne idag. mamma mår bra, hon får ta ganska många tabletter, men det blir bra med henne, efter några månader eller så <3

men becca är nu just nu hemma hos sig iaf...

och jag tog några kort idag och igår på mig <3 :D

för igår gick jag och becca en promenad rätt sent så det var rätt mörk vid det laget  

det var trevligt, regnade lite och så, men vi hade paraply, men vi började prata om läskiga tanter så vi fälde ihop paraplyet för det snattrade så läskigt på det så vi blev lite rädd ...haha XD

 


och nu ko0mmer lite bilder på idag= fixat frisyren- tyckte det blev coolt :)

   

 

och så lite fina bilder:    - med fina frisyrer<3 haha ...  ...hehe 


   


Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards