flawwerh

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av hannah gustafsson - 23 juni 2012 12:46

Glad midsommar allihopa! (igår...)

Hur firade ni eran midsommar? jo, jag firade i alla fall med familjen...min familj då! Det var mysigt att äta god mat, senare på kvällen sitta och äta snacks och godsaker medans man kollade på filmen ...OCH SÅ KOM POLLY , den är jätte bra! Se den vettja--- den är super-duper rolig!

Igår var jag och familjen oxå på DOLLAR STORE - en affär i Eksjö...jätte billiga saker (som på ullared...fast det finns inte så mycket kläder, bara scarfar, väskor, hängslen och sånt och så finns det godis och massor av prylar- och stort är det! Testa det med...det tycker jag verkligen :)

      Till efterrätt blev det mersmellows, tårta Jag hade först denna lila klänning, sedan var jag tvungen att byta till en turkos klänning som är på bilden över för att dragkedian gick sönder :(    

DET VAR MITT MIDSOMMAR-FIRANDE, MEN KOMENTERA OM DITT FIRANDE I FALL DU VILL BERÄTTA :)

     


Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards