flawwerh

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av hannah gustafsson - 5 augusti 2012 21:34

Imorgon drar jag iväg på läger då Tezz hänger med. KUL!!! Åker tidigt på morgonen och kommer hem på onsdag. Och på fredag åker jag till ullared Gekås och shoppar lite och sedan åker jag vidare till Varberg!!! JÄTTE kul det oxå! :)
Jag önskar er ett fint sommarlov/ semester eller om ni jobbar. Jag önskar er fina dagar framöver.

Av hannah gustafsson - 5 augusti 2012 15:45

I förgår var jag på Ikea och titta vad man fann där, jag fick det inte...men jag ÄLSKAR det!!!!   

 


Igår var jag på stan en kortis med härliga Becca och tittade på lite kläder på Gina, och såklart hittar man ju alltid något som man vill ha där, och det fick bli 2 tröjer: En lila som är JÄTTE urringad på ryggen och där fram är den tait och typ en vanlig långärmad men som jag INTE har bild på men det blev en tröja till som är en rosa späts-tröja som är jättesöt! , den har jag i alla fall bild på.

 


Sen har man ju då fixat lite årdning i garderåbslådan som jag är RIKTIGT nöjd med!!! :

Fint?, vad tycker ni??

 

Jag har sorterat : Trosor, Toppar, Strumpor och badkläder i varsina lådor. Praktiskt och bra! ;)



Nu ska jag dra iväg till sjön och ta några dopp i nån timme typ,( SJÖN -T!)  Puss O Hej LeverPastej...Haha! :) <3


Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards