flawwerh

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av hannah gustafsson - 13 augusti 2012 08:14

Här kommer bilderna på kläderna jag köpte på Gekås- ullared. Det var så att man kunde gå lätt men det var fortfarande mycket folk. Jag glömde köpa mascara, blir sååååå ARG!!! Men jag hoppas jag hittar nån billig mascara på H&M! ;) Där brukar det ju finnas lite billiga grejor för ibland 10 KR!!! Hur billigt är inte det?!! Det är ju billigare än på ULLARED-GEKÅS!!!!!!!! Men i alla fall så kommer bilderna här:


  Här handlas det :D


   En USA- tröja, som är SKIT-SKÖN och SNYGG (tycker jag)


  2 linnen med en liten ficka vid bröstet



  1 hel bikini och en bikini-överdel

                                                  
                                                  
                                        (jag ska köpa svarta bikini-byxor så att det

                                                  
                                                  
                                               passar med den ensama bikini-delen)


  Massor av strumpor & trosor


  2 par byxor (svarta & blå jeans) som sitter tait och

                                                  
                                                  
                    skönt. Dom är snyggare på en av...


  Ett sött rosa nattline med en lite rosett <3


  En sport-bh och ett par trosor som har ett likadant   

                                                  
                                                  
                      mönster som min bh här hemma.


  Jag ska snart tona håret (blonda mig)


  Sen fick det bli lite godis-karameller när jag ändå

                                                  
                                                  
                        var där och en flaska pepsi-max ;)


Det var de jag köpte på ullared-gekås :D


Nu ska jag äta lite frukost och sedan kanske åka ner en sväng till stan för att kolla på mascara på H&M :)


                                          // Hannah

                                                  
         Gustafsson<3





Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards