flawwerh

Alla inlägg den 1 april 2013

Av hannah gustafsson - 1 april 2013 13:28

Idag är det tyvärr RÖD dag! Om det inte hade varit en röd dag så hade jag och pappa åkt ner till elgiganten och kollat på kamror och frågat om man kan laga min som ha gått sönder!

Men nu går ju inte det eftersom det är en RÖD dag!!!   

Men vi kanske kan göra det imorgon istället!   

Men nu har jag ju inte nåt att göra förutom att spela "The sims 3", teckna, städa mitt rum(som jag påbörjat men inte årkat göra färdigt), fixa i årdning mig... Jag har alltså inget att göra! 

... Jo det har jag ju, men jag är för slö idag för att göra något! Eller jag kan ju i alla fall fixa i årdning mig och spela sims, sen ska jag nog oxå städa färdigt mitt rum   , ÖÖÖH, VAD TRÅKIGT!!! 

 

Här kommer en liten bild på mig ;) 

   Have a good day!  

 

 

 

 

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards