flawwerh

Alla inlägg den 7 april 2013

Av hannah gustafsson - 7 april 2013 21:26

Idag var farmor och farfar och hälsade på!   Det var nice :b

Vi åt kött med väldigt god sås och någon annorlunda potatis till,

sedan åt vi körsbärspaj med vanilsås. När Rebecca kom så fick hon lite paj och vi gick efter det ut och hon tog 1 foto på mig som jag sedan använde som profilbild på facebook och som jag KANSKE ska använda till min topheader!(Tack Rebecca) 

 

 


PROFILBILDEN PÅ FACEBOOK SOM REBECCA TOG PÅ MIG(fast jag kapade lite på bilden till facebook, men inte här) 

 

  MY SHOOSE!   

Av hannah gustafsson - 7 april 2013 12:54

  


 HÄR ÄR HAUL- VIDEON SOM JAG SA PÅ EN ANNAN VIDEO ATT JAG SKULLE GÖRA EFTER JAG VARIT PÅ GEKÅS I ULLARED!   SÅ HÄR ÄR DEN   MEN JAG FICK TA ALLA GREJER SNABBT EFTERSOM MAN BARA FÅR GÖRA VIDEOS I HÖGST 10 MINUTER OCH JAG HADE DESSUTOM KÖPT MÅNGA GREJER!   



 

Presentation


Jag är en tjej på 13 höstar som bara ÄLSKAR:sina vänner, sin familj, författarliv och inredningsdesain ;)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Har ni husdjur?? ;)
 Nej , vill inte ha!
 Ja
 Nej, tyvärr
 ja, men vill inte ha kvar det!

Hannah

           

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards